Tuesday, December 28, 2010

Jelapang Kecil,Jelapang Padi,Jelapang Kawan,itu lah Jelapang Padi..haha

Saya gembira...alhamdulillah... Saya jumpe kwn lame mse kat Jitra dulu.. hari2 kami dok gadoh...ade ja tak kena...dah ler duduk sebelah dlm kelas..dr darjah 4 dan darjah 5..darjah 6 aku pindah tg.mlm.. haha.. bukan mse skolah pagi je..skola agama pun sama... kayuh basikal..jalan kaki..dgn hujan lg.. pastu..kalo balik skolah..for sure lalu umah die dulu..bru umah aku..sebelah taman ja.. tp..mse tu..die duk ayer hitam.. yang kt jitra tu..umah tok wan dia kowt..lupa da.. haha.. ingt lagi...ikhwan ske eksyen aku dgn kayuh basikal lepas tgn..haha..sll turun bukit dr skola..perghh..curam beb!..dah ler turun bukit tu ..dpn tu sawah padi...tak kwl handle ly goal masuk sawah..haha..so far, takde sape yg goal..tp aku pasti...itulah *kenangan manis Jelapang Padi*

No comments: